Известие

Collapse
No announcement yet.

относно придърпване на 156 2.0 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • относно придърпване на 156 2.0 тс

    Здравейте , какъв ми е проблема сега ,ще ви кажа .Надявам се ,да можете някак да ми помогнете.... Преди една седмица ми сипаха (тъй като сипвам от едно шано място на 1.80 9 обаче май май доста нафта е имало .Колата след като загрее се държи съвсем нормално , но например вечер като я оставя ,на другата сутрин няма палене по 10 минути , или запали ,но не форсира ,работи на по -малко цилиндри и така ,докато не загрее. Смених свещи(старите просто се бяха удавили в нафта),смених и дюзите,долях още 30 литра бензин ,сипах и една добавка уж за прочистване на дюзи и бензинопроводи от бензиностанция петрол . След тези всички упражнения , сега колата се върна в почти нормален режим на работа , но пак сутрин и трябват 1-2 мин ,докато заработи както трябва.паля, държа я в 3000 оборота около 2 минути и като пусна газта тя си работи нормално ,опитам ли се да подам газ и тя спира да работи както трябва.. така 4-5 мин и след това няма проблеми.Какво друго може да е ? ааа и още нещо , отзад ми мирише на неизгорял бензин ,което преди го нямаше ... тая нафта какво друго може да ми е скапала

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

  • #2
    Явно съм много проЗд, ма не разбрах откъде е дошла нафтата. В на колонката ли ги месят, що ли?
    А и кво значи "шано" място.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Old Fox
      Явно съм много проЗд, ма не разбрах откъде е дошла нафтата. В на колонката ли ги месят, що ли?
      А и кво значи "шано" място.
      Отговорът ти съвсем не ми помогна.Щом не съм написал кое къде и какво , следователно не съм сметнал за необходимо,нали ? Имам въпрос , на който ,ако някой може да ми отговори ... и апропо , някой ще ми каже ли къде е горивния филтър ,за да го сменя и него ?

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #4
        нямаш горивен филтър
        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
        Lancia Ypsilon '02

        Comment


        • #5
          При 156 няма горивен филтър. По-точно има, ама е на бензиновата помпа. Ако са ти сипали и нафта с бензина по- добре да изгориш всичкия бензин, после да напълниш резервоара с хубав и двойна доза присадка за почистване. Ако има вода мисля че се слага спирт за горене за да разтвори водата
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #6
            сложих и един литър син спирт , той между другото допринесе много ,защото е обрал каквато вода има в резервоара... демек , горивен филтър = на сваляне на бензинова помпа ,която ужас .... а какво друго може да ми се е случило бафххффхфхфх

            sigpic
            Alfa Romeo 159 EX

            Comment


            • #7
              Питах защото исках да си изясня нещата за да ти помогна. Не за да си намирам на приказка. Ето ти един съвет дето ще ти помогне. "Не се стискай и наливай от истински бензиностанции". Иначе конкретно отговора ти си си го дал "бензинова помпа".
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

              Comment


              • #8
                Колега да не между другота да ти е заминал датчика на термостата защото ако той не работи нормално симпромите са подобни.
                А за Наливното гориво мога да ти споделя моя опит зареждах преди година от един скъперник сега мисля че продава бензина на 2,10 на черно изгорил съм 300л от този бензин бензина не беше ковти но колата гореше малко повече от колкото трябв около 8-8,5 при нормално каране извън градско. Имам едни приятелчета работят на една бензиностанция от тях получих много ценна инфорация значи пластмасовите туби (шишета от минерална вода) ако се ползват само за бензин продължително време се свиват и обема им нямалява до 9 - 9,5л (коланките са верни и сверявани няма измама) и откакто взех да зареждам по бензиностанции разхода падна до около7,5 л на 100. А освен това тубите в които се слага нафта не се свиват даже се разтеглят но за сметка натова дори и 20гр нафта д аима качеството на бензина се въсипва и даже да е 95 колата почва да се дърши все едно е с 86. Не че по бензиностанциите също не правят но номера предпоследното зареждане на еко 100 октанов бензин с отвратително качество колата умря сякаш караш с опъната ръчна и там лъжат тяхната ....
                Дано да съм ти бил полезен
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  благодаря ти Новачев , да наливен ми е бензина , но хората направо от колонката го крадат (бензинджии са) друг е въпроса ,че в едни и същи туби наливат и бензин и нафта ,затова съм имал и нафта.Аз го взимам на 1.80 98 октана, но ,ето и нещастия се случват .... то мен нищо не може да ме отмине де .... а термостата ми е нов ,щото го сменях скоро

                  sigpic
                  Alfa Romeo 159 EX

                  Comment


                  • #10
                    А ти смени ли датчика на термостата или само термостата смени защото е много вероятно да е от датчика а и не е скъп към 25 лв е .
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Ако не е на самия термостат , не съм го сменял ....излиза ли на тестер като грешка ?

                      sigpic
                      Alfa Romeo 159 EX

                      Comment


                      • #12
                        Какъв ти е двигателя? Ако е CF3 e възможно просто еку-то да се настроило за бензина от 1,80 и после с нормален бенз. +добавки+спирт+нафта+ не знам си какво е напълно възможно да не върви временно. Еку-то се самонастройва според горивото, с цел по-добра работа на двг.
                        Аз карам с ГИ от август м.г. Няколко месеца след мотажа на ГИ колата започна да не пали на бенз и да гасне, подобно на твоята. Отидох във Ванто-диагностика, при Бобо-диагностика. И в двата сервиза не излезе никаква грешка, но Бобо ме посъветва да покарам на бенз. малко заради паметта на еку-то. Почнах да карам на бенз. и от следващата сутрин нямаше и следа от проблема. Сега лятото си карам на газ, но в Гърция през празниците ми се наложи да покарам повече на бенз. и веднага се настрои на него. Започна да прави проблеми на газ, пак временно и се оправи сама.
                        Изводът е, че паметта на тия коли е много дълга и затова не е добре да й се сипват много различни горива, да не говорим за спирт и остатъци от нафта. Затова някои колеги се оплакват от ЕКО и ОМВ 100. Ако караш нормално с 95+някоя помия от евтина бензиностанцийка и след това й сипеш хубав бенз. 100 октана е възможно да не й хареса в началото. Въпрос на характер.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          ЦФ2 ми е мотора , за жалост моята е 2000 година ...

                          sigpic
                          Alfa Romeo 159 EX

                          Comment


                          • #14
                            Ами на диагностика не излиза като грешка защото няма диагнистиката с каква стойност да свери стойностите от датчика
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Novachev
                              А ти смени ли датчика на термостата или само термостата смени защото е много вероятно да е от датчика а и не е скъп към 25 лв е .
                              Аз малко не по темата, но да си попитам. Този датчик за какво е всъщност? Аз си мислех, че не е важен и е за да ти показва вярно в купето колко е температурата на мотора.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X